Velkommen til Horsens Udlejerforening

Horsens Udlejerforening blev stiftet i Horsens den 27. maj 1898 og har ca. 275 medlemmer.

Det årlige kontingent udgør 500 kr.

Vi er tilsluttet Danske Udlejere, der blev stiftet i Århus i 1899 og har 31 tilsluttede medlemsforeninger med ca. 5.600 medlemmer (pr. maj 2023).

Foreningens formål er at varetage medlemmernes interesser med hensyn til fast ejendom med hovedvægt på udlejningsejendomme.

Som medlem
- kontakter du foreningen ved at sende en mail til horsensudlejerforening@gmail.com. med oplysning om telefonnummer og vi ringer dig op hurtigst muligt. Foreningen træffes dog ikke i juli og mellem jul og nytår.

- modtager du 10 gange årligt magasinet "Danske Udlejere", der indeholder mange spændende artikler for ejere af udlejningsejendomme

- du får adgang til en række formularer, herunder lejekontrakter, via www.danskeudlejere.dk

- du har mulighed for at tegne ejendomsforsikringer på fordelagtige vilkår hos Alm. Brand

- du kan gratis deltage i foreningens generalforsamling i marts

For nærmere oplysninger kontakt venligst foreningen. Der henvises i øvrigt til foreningens vedtægter.